Tuesday 24 January 2012

along this lunar new year holidays

normally cuti duduk rehat di rumah kann ?
tapi tak bagi aku. masa ni laa aku ambil peluang jumpa kawan. boleh nak kata takdak peluang nak rehat lama-lama di rumah.




full time with all these kind of my friend-->










setiap masa hempon asyik dowk menjerit jaa. tak letih kaa ? X) biasaa lahh sejak kehilangan face-b and apa semua tuh, hempon & ym memainkan peranan penting untuk aku buat jaringan sama kawan-kawan aku kottt..


tengok gambar aje lahh (taktau nak tulis menda lagii)































kami semua memang suka berkelakuan bangang-bangang sebegini. muehehe. well, memang sengaja letak gambar2 ni sumaa sebab malas simpan bebanyak dlm thumb drive aku.


ada lagii, ada lagii ! ;)

siang hari melepak, petang-petang meronda mencuci mata---,







 


see !
habes jari aku tadi rim motor gigit. HAHA
actually, ni punya xcdent jadi masa aku tengah polish tayar motor. untunglah ada box pertolongan cemas dlm kereta abang--,
waktu kejadian--tengah hari lepas p jumpa kengkawan

*naseb laa kena cuci motor sendiri sebab abg2 aku sekalian sibuk cuci kretaa masing :1
 

No comments:

Post a Comment