Monday 29 August 2011

confuse sebentar ?


  • someone antar petanda kt fb . sekadar menerima . pending + blurr = ?
    difikirkan sekadar maen2 . diri sendiri tak tau ape status kami skrg . .


    ape laa aku nak jwb klau dea tnya siapa dea pd aku ?
    sekalipon aku takde jwpn tuk soalan tuh, aku harap dea fhm perasaan aku .
    ceyh . mengada-ngada pulak aku ni . seperti yg selalu diperkatakan org,
    tak baek klau kita kecewakan orang . merhargai selagi hayatnya ada .
    tp aku ?
    tak sangke perangai aku yg gila2 mcm ni spt memberi harapan blek .
    sorry sikit, takde niat pon . klau da syg tuh syg je laa kan . takkan laa
    nak tipu diri sendiri kot . aku ke ?
    hish ! tibe je . secara jujurnya aku sendiri tak pandai nak tafsirkan apa
    yang aku rasa~


No comments:

Post a Comment