Wednesday 23 November 2011

Team Harimau Malaya menang lagi


                                              yeah !

***gila sapa tak suka negara sendiri menang



SEA GAMES INDONESIA (Jakarta-Palembang)

-- ibu segala sukan, bola sepak mesti ditonton !

http://www.emocutez.com


         
 "tak padan dengan status perempuan sibuk je tengok"

for this statement commonly, I don't ever care<<





setakat blogwalking aku bbrapa hari terdekat ni takda pula mana-mana bLogger yang nak post

pasal kemenangan negara..takpa lah, aku tulis.





                  so, dalam syok-syok aku tengok team malaysia maen..tercari-cari jugak aku mana dea Safee Sali

yang dikatakan 'HOT', kapten pasukan tuh..tapi takda sebab aku tengok 10 minit dah berlalu mna nak tau

information lebih..ignore it !



member team under 23 ?

tuh dea..kapten pasukan yang membuka mata aku untuk tengok beliau beraksi..


hmm

bag0z yaww dy maen. memang padan laa jadi kapten. dedicated (=

tapi sian jgak tengok bila dea kena lanyak ngan team Indon camtuh jee..

wat naiya jaa berbadan 'halus' cam dy kna lagutu..cool s0kmo~

banyak kasi sumbangan pd team especially sepakan penalti yang last2 menentukan kejuaraan Malaysia.






http://www.emocutez.com

- - ,  SYG ah kat mu Baddrol ! hEHEe

No comments:

Post a Comment