Saturday 14 April 2012

the truth is



ohh ye. baru-2 ni habis exam, result keluar. yes yess--it's was a flying colour of bad result.
aku berasa teruja sesangat untuk kongsi sama.
so, this is my truly self.



apa mau kata lagi ?!  aku tak malu sebab show result teruk ?

okey, aku memang muka tak malu sebab berani tunjuk result yang suci.
macam ni la keputusan untuk budak yang tak reti-2 nak study. aku bangga dengan result aku sebab aku jujur. Alhamdulillah. Hampir-2 je aku nak dengar/tengok jawapan yang kawan aku kasi tuh tapi nasib baik iman aku kuat masa tu. Aku berjaya pekak-kan telinga, buta-kan mata dari melihat menda yang tak sepatutnya. I wish I could do the same thing for the next exam with a true of flying colours. For those who are touching with me, I'm sorry. Please don't mind.

No comments:

Post a Comment