Sunday 28 August 2011

paa.alip.siin.lam raa.alip.yaa

entry kali ni, cekpoh tak tau laa nk kasi tajuk ape .trying to give the best !
*tiba2 sengaja nk menggedik . tak pe, bkan selalu .=p
bercakap pasal raya ?
--semua sibuk2 ucap 'slmt hari raya' . haish, lupa dah ke yg kite ade satu lg hari bsar . hari merdeka !  
semangat patriotik laa sikit . ceyh~haha .
okayy, sempena raya tahun ni cekpoh raya kat pahang je . mak mls blek kg . nk merase raya di rumah sndri pulak . bese laa tuh maen tukar2 angin .
dialu-alukan dtg beraya ke rumah !
*bkan setakat pintu dibuka luas, nnti abis semua tingkap umah akanku bukak skali .

no komen laa psl raya . klau ikutkan takde bju tahun ni sbb terlalu malas untuk memilih . leceh laaa . ha, ni laa yg slalu mak ayah aku nak kaitkan psl aku .
"cube2 laa kakak pkai bju kurung, nmpk anggun". bese dah tu dengar .mak nk tgk aku jd perempuan melayu yg betul2 melayu je . tp ade betulnye jgak . sbb ?
time raye tahun lpas ayh aku langsung tak perasan yg aku ni ank dea . ye la, berbaju kurung . nseb baek adik aku ade nk tunjuk kt dea yg ini laa aku . ehemms !
abah oh abah . .





No comments:

Post a Comment