Sunday 4 December 2011

kerja seharian di rumah

http://www.emocutez.comhyehye & *morning !
takda apa nak critaa, jadi aku cuma nak taip sikedd pasal hari-hari aku menganggur di rumah. dengan buku
entah lepas ke manamana, homework ckgu kasi pon tak dipedulikan.
macam biasa bangon pagipagi memang tugas kuceng aku yang selalu kejut.http://www.emocutez.com tarik rambut aku sampai kusutmasai, pusing keliling badan, jilat/gigit aku sana sini sampai aku sedar---memang dah jadi rutin dea cara yang terbaek nak kejutkan aku. apa-apa p0n aku tak pernah kesah. sebabnya walaupon kuceng tp dy sgt bermakna untuk aku.walaupon adek aku pernah ckp, "weh bobby (adek2 aku panggil aku bobby)
napa mkn atas lantai macam kuceng ? " '' ehmm, peduli apa. kau pon syg jgak klau kuceng makan atas lantai
tp apesal aku tak ?''  bagi aku..kuceng berfungsi sebagai kawan di rumah, menjadi ejen penyejuk hati aku,
tempat nak bersantai tengah bosan..
tapi hari ni laen sikedd lpas aku bang0n. bgon2 sudah dapat migrain. what the fish yawww ~

sememangnya tension gilagila kott. gerak sikedd teros berkocak kepala hotak aku. kiranya hari ni aku 'not in mood laa http://www.emocutez.com..seharian bhaa aku alami..mybe sebab dduk dpan skrin lamalama/perubahan waktu tidoq(biasa tido lewat tp kali ni awal) /tekanan emosi(mungkin jadi punca utama)..just let it be..
bangonbangon, jam dah tunjuk pukul 9..ahhh--awal lagii 
samb0ng tido balek lhaa. mak takda pagi ni merdeka sekejap laa aku. HEHEHEee
tungu punya tunggu mak balek jgak. tapi kerja aku sama sja,,melepak ! santai ajaaa..HAHA
already maghrib on time..tapi aku sebok-sebok ngan  ''my favourite tv show'' macam biasa, kart0n 24jam
mesti korang pon tau ceritaa apa nih..lawak di senja hari. tapi kali ni aku tengok sorang-sorang. adek2 dalam bilik, mak ayah di dapur. lantak p laaa asalkan aku bahagia. bila aku cakap aku suka tgk critaa nii, ada orang cakap
watak  NOBITA "sama macam kau lhaa weh"  --faham2 je lahh perwatakan nobita cmna T___T
habis kart0n kehidupan jadi sunyi kembali..okayy senyap !    sampai waktu malam melabuhkan tirainya..omg, migrain aku dah hilang ! alhamdulillah~ 
sekian sahaja coretan untuk kali ni,



http://www.emocutez.com

p/s   : i'm going to make my life better than past.
         something to learn about yesterday to study for tomorrow




No comments:

Post a Comment