Monday 5 December 2011

kerajinan online, tapi apa puncanya ?

salam. may Allah bless you. nothing to write but i'm going to answer my friend's ques "apesal selalu tengok kau masok online, watpe bEsenyer ?..http://www.emocutez.com

ikutlah sapasapa yang tanya sebab dah byk sangat kott yg tanya mnda yang sama..jwpan yg aku kasi cuma ''saja jaa sebab takda kerja laen dah''. tapi sebenarnya bukan tuh yang aku cuba nak sampaikan, ada disebaliknya..selama ni kalau tgk aku online selalu tapi reply chat lewat(kira naseb laa klau aku reply chat awal mgkin sebab tak b'kerajinan nak wat mnda laen) bkan sbb apa, aku cuma blogwalking tengok blog yang aku suka baca nih haa & artikel yang dah banyak kasi motivasi  pd aku..bukan nak bangga ke hapaa cuma nak berkongsi nilai pengajaran sja. betoiibetoii kasi aku inspirasi bila baca sumaa artikel yang tertulis..so, ni laa langkah terbaek nak kasi motivasi kat aku
---baca blog je, klau dgr ceramah nanti setan hasutt suh tido.http://www.emocutez.com HEHEee
kalau setakat online sekejap mmg tak habes nak baca sumaa artikel kat bLog tuh. itu pasal aku ambil masa yang lama untuk "KUASI" laptop nii..--dr pandangan adek2 aku yang nak maen game mgkin jahat sebab aku tak kasi dorang peluang nak guna laptop. tapi takpa, aku consider sikedd..waktu orang laen tido, aku sambung baca balek. okayy, aku rasa tu lahh antara sebab "aku selalu online" selain ber'chatting'(yg selalu aku buat) HAHA it's will be nice if you also come & read that kind of bLog. mybe bLog tuh jaa kott yang aku jumpa setakat ni..nnti klau ada jmpa bLog laen boleh laa nak share.




hidup lebih bermakna kalau dilimpahi hidayah dari-Nya





http://www.emocutez.com 





dalam perjalanan mencari keredhaan ILAHI

No comments:

Post a Comment