Saturday 31 December 2011

last day of blogging on 2011




Buku lama hampir tutup, sekarang on the way nak buka buku baru. Alhamdulillah, till the end of the year. masingmasing ada azam baru, bukan ?



next year i'll be sit for an important exam, SPM. http://www.emocutez.com takut ni, takootttt !    cmna nak jawab exam kalau perangai pon tak ubah-ubah lagii mcm bebudak junior...kalau UPSR n PMR boleh buat, takkan SPM tak boleh cuba usahakan kott. damn ! malu gilaa kalau dapat result yang entah hapahapa nanti. kompem buat maluu je sekolah dato' seri..aisssyy



preparation ::

http://www.emocutez.com

  1. kurangkan 'fly' balek rumah. sebab kalau kat rumah kompem takkan study punya..
  2. be cool. tak mudah putus asa. jangan nak menggatai dowk meniru lagii
  3. mind set, "aku boleh punya". HAHA. over lebih !
  4. lupakan zaman jahiliah dulu-dulu..nanti buat semak kepala hotak kau sje

tengah buat sedap, memang aku tak perasan kawan aku curicuri capture




sesi b'monolog sendiri~ *ehemms2.. cekpoh, tahun ni kau kena buat betolbetol taw. kalau tak, camna nak jadi CEO yang mcm kau harapkan ? dah besar pon, takkan nak buat degil lagi..ingat tuu prefect ada pesan, sudahsudah laa langgar peraturan sekolah                   ( jangan harap aku nak dengar ! HEHE ) from now, aku kena mula belajar menjadi lebih matang~  sedihnya !  takmau jd senior      ( nanti dah tak dapat nak b'mnja2 lagii )   >__< 
lagi ??  ehm, ofcoz laa aku nak jadi anak yang baek apa semua tuh ;) mempraktikkan untuk menjadi perempuan yang betol-betol perempuan. get it ?  sudah, cukup laa tu. lebih-lebih plak kang tak terlaksana nanti =D 



http://www.emocutez.com

For you readers, hope you enjoy. may god blessing to all of us. memory on this year just keep it up for motivation to ourselves to be better coming soon.

No comments:

Post a Comment