Sunday 1 January 2012

new entry on new year

 "selamat menyambut tahun baru". http://www.emocutez.com walaupon aku ni takde laa nak menyokong sangat sambutan ni ( tapi countdown kat tv tadi aku tengok. HEHE )..ni pon sebab pikir tu laa normalnya. sedangkan Islam pon ada tahun baru, Maal Hijrah. tapi knpa tak disambut dengan majlis yang meriah apa bagai yang semua orang datang nak tengok ? apa-apa je lahh. asalkan semua happy semua senang hati ! just like sorang 'aweks' yang p keluar dating bersama abg aku di dataran merdeka sebab bunga api punya pasal !. kadangkadang jeles jgak aku rasa. HAHA semoga korang gembira selalu--
http://www.emocutez.com mudaha-mudahan tercapai apa semua yang dihajatkan. mohon amp0ng dr aku kalau tersalah bicara seandainya selama tangan aku menulis dah ada yang tergores hati ke hapa...





nothing, right ? entry ni sememangnya ditulis secara tak sengaja sebab tetiba jaa aku jumpa scene firework yang dah menggeletek tangan aku supaya mintak ditulis. Hiasan post semata-mata.

No comments:

Post a Comment