Monday 21 January 2013

Kata kata dari ex SPian


Bila kebosanan melanda diri plus minus duduk rumah ni memang menganggur semata mata sampai kalau kau nak petik anggur yang aku tanam belakang rumah ni pon dah boleh rasanya . Nampak sangat ke menipu ? Memang . So nak dijadikan cerita , aku blogwalking sana sini untuk dijadikan santapan harian seperti biasa . Aku rasa lebih baik aku baca secara online dari baca secara manual . Serius aku malas . Tetiba teringat pulak sekolah tercinta ni , so aku apelagi usha la blog sekolah . *warga setia kot ni dari dulu asyik usha blog sekolah. Hehe :D


Secebis header blog sekolah




Baca punya baca then aku terjumpa satu entry yang menarik perhatian aku sebab bila dah tengok tajuk dia pon dah boleh buat aku tertanya tanya. When I just click read more , suddenly...voice of Sudirman comes out ! Dengar lagu Sudirman tu pun dah buat muka aku lagi serius . Ni lah diaaa . TARAAAAAAAAAAA !

Itu first rating aku punya. Hehe. click to enlarge


Disebabkan takda ruangan komen kat situ , tu pasai aku komen kat blog aku sendiri . Kalau betul ada ruang komen dah lama aku tulis sampai satu paragraph cenggini . Over ok over . Jadi siapakah insan yang bernama admin yang tulis blog pakai tulisan camtu selama ni ? Guess who ? Firasat aku kuat menyatakan cikgu Khiza. Sebab dari ciri ciri pengalaman cikgu mengajar di sekolah pun dah dapat agak . Kalau betul la cikgu khiza orangnya , aku sedih + aku terkilan . Betul ni tak tipu sebab niat aku nak jumpa beliau masa datang nak ambil result nanti . Cikgu dah banyak berjasa ngan saya even baru setahun saya kenal cikgu + saya belajar fizik dengan cikgu . Banyak menda dah belajar dengan cikgu sampai ke tahap politik pun kita dah bahaskan . So memang patutlah cikgu kata kat bebudak kelas lain yang saya ni kuat politik . Haha . Sekiranya betul la firasat aku , maknanya tercapai jugak la hasrat cikgu selama ni nak tukar sekolah . Cikgu ni baik sangat sampaikan sekecil kecil hal pon dia layan kalau aku tanya berbanding cikgu cikgu lain kalau aku tanya sikit dah cakap pening kepala la cakap aku ni merepek la berfikiran jauh sangat la hape hape la . Serius cikgu ni memang cool , terbaikkk ! :) Memang untung ah kalau sesapa jadi student dia .  Promote cikgu pulak aku ni . Well , aku sayang cikgu ni macam pak aku sendiri even ngan pak aku sendiri pun aku lebih banyak bisu .




#SP dah dapat pengetua baru . Dulu SHAH dapat anugerah sekolah kluster , SP pun turut dapat . Sekarang SHAH dah dapat SBT , SP bila lagi woiii ?! ye aku tau SHAH tu SBP so SPian yang lain jadikan la tu pembakar semangat . Pehhh aku ni cakap nak lebih sokmo , mentang mentang la dah tak sekolah situ . XD


2 comments: