Tuesday 1 January 2013

Top Ten Momentos of '12 #SP



First day of 2013. first entry for this year. what'll be the first more ? no comment. ok serius nak cakap, dengki. yes, dengki. niat nak tulis last entry on 2012 berkecai kecai macam kaca jatuh ke batu. *sastera kowt aku*. semuanya sebab adik aku yang macam bangang ni duk online memanjang sampai lepas subuh baru nak tido. kwahajo. hoii agak agak ah. report mak kang baru taw. cehhh. kedengkian melampau. :p

Normal lah budak hostel memang suka buat hal. oh nom nom nom nommm.

start tahun baru ni aku terfikir jugakk laa macam macam menda dah kott aku lalui sepanjang tahun lepas. #tahun 'hari semalam'.




so, here it's ::


1.Kena jumpa GPK sebab merungut nak tukar kelas. first week nahh. melecehkan. buang masa free aku. takpe la dah lepas kann. jumpa miss  Edi(GPK1) berejam rejam. dapat motivasi free lagi. punya laa nak yakinkan aku kann. apa apa pon, aku dah lega sebab sekolah dah habis and aku pon tak perlu berusaha sebab nak elak kena hentam dengan cikgu yang selama ni tak habis habis nak push bebudak. mak aihhh. lega ! hehe.

2.Surprise birthday kawan sama sekolah rendah dulu. Idea aku, support perabis. tak jahat tak kejam. cuma nak bagi merasa makan tepung je. then balik rumah masing masing dalam keadaan sisa tepung berterbangan. tak nafikan memang ramai yang pandang. and I terasa hotsetappp kejap masa tu. :D

3.Terlibat secara langsung dalam pertandingan bahas. maigaddd. kalau tahu awal awal akan terlibat secara langsung memang kompem takkan join. +++ join kem koreksional peringkat negeri. Memang terbaik lah. Masa tu la aku kembali menagis. Where i created a lots memory + experiences.

4.'FLY' (bahasa budak asrama kowt. kepak datang dari mana taktau la camna boleh terbang :p)---that's normal. tak boleh blah sebab kantoi sampai Big Boss kena datang sekolah hantar surat mohon maaf. sorry abah. lain kali tak buat dah *sekolah dah habis pun

5.Mandi hujan secara berjemaah di dataran aspuri. Dengan free hair lagi. kalau ada budak laki nampak tu agaknyee memang rezeki demoo la. but I wish not.

6.Add math berjaya mencapai tahap credit. Alhamdulillah ;)

7.Kena simbah air ber-baldi baldi oleh bebudak yang tak bertanggungjawab. naiya aku kena mandi awal. actually masa tu birthday aku. so, tak marah sangat la cuma terasa nak hempok je dorang ni. apakah itu ?! haha

8.Sekali lagi, dengan bangganya nak bagitahu bila dapat kenakan bestie(wanie) yang sorang ni. aku balas dendam balik. my idea again. puas hati ! hehe. tak mampu nak support bebarang sebab kekangan berada di asrama. dengan adanya bantuan luar oleh ma pqah, telur kambing + tepung again berjaya diseludup masuk. It's working. w/pun time tu birthday girl puasa tapi hasrat yang membuak buak ni nak jugak buat. fake acting by fyzah *dy memang actress terbaik sejak dari sekolah rendah lagi. semua bertempiaran lari keliling bangunan sekolah even masa tu bebudak ramai menuju balik lepas habis kelas prep petang. Imagine wanie lari lari dalam keadaan tepung + telur berlumuran kejar mangsa depan ramai budak. sekali tengok ada gaya monster. HAHA. last last aku kena telur tepat kena thoracic vertebrae aku yang no. 6 . yekot. :D gila perit. trauma sampai bila bila. telur ayam tu keras macam batu. 

9.Makan penampar kedua dari ketua warden (penampar sulung dia kawan aku yang dapat). nasib baik tak ber-wudhuk lagi kalau tak batal ayer smbhyang aku. BERGEGAR KEPALA HOTAK aku sekejap. buat naiya je sebab aku yakin aku tak salah. dah nasib aku tak sempat explain apa apa. penangan dia..pehhh. 'kemas gila'.

10.Yang paling penting, guwa sudah cuci tangan dalam bab bab cinta kepada insan yang bergelar lelaki. *ocehhh. tahniah kepada diri sendiri. hehe







Top ten je laa yang termampu disenaraikan. agak lah kalau list semua memang tak terbaca la kan. may all the sweet memories never die. :D




No comments:

Post a Comment